X
تبلیغات
رایتل
چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ب.ظ

با سلام
 تمام می کنم بر شما تریال کاران  این رحمت را
حال اینکه نکات زیادی باقی خواهد ماند که باید بر
آنها  تعمل وتعقل کنید تا به پایه ها ی صنعت تریال دست بیابید یا فقد بدانید تا روزی در کار خود بیارآ یید وگهه گاه ما را نیز از منت خود بی نثیب نه فرمایید

اما ..حال دراین جا بحث در مورد رینگ و توپی و ساز کار و نکاتی که چشم بسیرت میخواد نه چشم اسمت ببخشید چشم سر خوب تا دیده شوند  وفاش کنم من انهارا در این متنو عکس
جدی میگم  اگر شوخی نکنم !
خوب اگه به عکس خوب دقت کنید می بینید که فاصله بین اسپاک هایی که به توپی بسته میشن بیشتره در توپی ها حرفه ای تریال نه چرخ های دنده ای نه در ترمزهای دیسک
بحث روی توپی عقبه که باید بیشترین فشار هارو تحمل کنه از فشار های جانبی تا فشار ترمز گیری حالا  اگه فاصله کم باشه توپی کمتر میتونه رینگ رو به حالت اصلی خودش نگه داره ورینگ سریع تر تاب بر میداره 
  

 رینگ ها حرفه ای :  همه میدونن که سوراخهای روی رینگ همه در یک سف نیستند مثل عکس بالا بلکه  یسری  نزدیک به یه طرف توپی ویسری  نزدیک به طرف دیگه توپی هستن حالا اگه اختلاف این سوراخ ها کمی بیشتر بشه  واسه چرخ های تریال بهتره چون فشار های جانبیه بیشتری رو باید تحمل کنن کار که اکو تو رینگهای خودش انجام میده و  این  اختلافو میشه راحت رویه رینگ معمولی ویه رینگ اکو با کولیس به دست بیارید من این  کاروقبل از شما کردم شما فقد اینارو که مینویسم با دقت بخونید کافیه اگه روی تنه های حرفه ای از مارک اسمی نمیبر من بعداز این که تبلیق نشه که نگن ...ولش کن جایی که توپی عقب نصب میشه دقت کنید می بینید که فاصله دوشاخ با دوشاخ های چرخهای دندای تقریبا تو یه مایس این حکایت از دو بحث میکنه یک قابلیت نصب توپی ها دنده ایه تریال مثل توپی های تریال جیانت ودو اینکه رو یه هیچ کدوم از تریال های حرفای حتی یه دونه چرخم  نیست که دنده ای باشه پس حکایت توپی های بلند پیش میاد که بین همه چرخ های تریال استاندارد  رایجه  واینکه چرخای تریال دنده ای چندان کشش واسه کار های دیونه بازی نداره واسه تازه کاراس واسه همینم بحثی توش نیست
 قدیما که برک بوستر استفاده نمیکردم ترمزم ظعیف میگرف وقتی میخواستم طول بکشم با زاویه میکشیدم تقریبا هنگامی که رینگ میشینه رو مقصد زاویه 45 درجه داره چرا باید با زاویه کشید چون فشارهای جانبی در هنگام نشستن رینگ روی مقصد  باعث کم شدن نیروی چرخشی روی رینگ میشه ولی اینده بدی رو واسه رینگ رقم میزنه ول خوشبختانه تا باشه تاب بقل باشه نه تاب کله چون تاب کله بد درست میشه وی تاب بقل نه  هلا که بحث تابو تاب گیری پیش اومد قوانین خودمو میگم البته میتونید این قسمتو نخونید اگه علاقه به این حرفای نصیحت امیز ندارید من خودم تو اصفهان کسایی که تا هدودی هم منو میشناسن می دونن که من با چرخ خیلی بد تا میکنم واسه همین خودم هم چرخ زیاد از کسی نمیگرم که بچه ها تو رو در واسی باشن ... جواد رفیقم که باش رو در واسی ندارم  البته چاکرشم هستم عکس رینگ عقبشو گذاشتم حتما دیدین چرخ ویوا 26 خوب بماند که ترمز خراب عقبش باعث شود که با زاویه بیشتری بکشم واینکه واوا 26 چون سبک تره تانکه واینکه یه مدتی بود سوار نشوده بودم میدونید که چی میگم وقتی یه مدت سوار نشید یه نیروی عجیبی واسه کار کردن پیدا میکنید من که اینتوریم شمارو نمیدونم   دیگه طولو زدیمو رینگ دار فانیرو ودا گفت خوب برگردم سر مطلب اصلی اینکه چکونیم رینگ کمتر دچار تاب کله بشه
1- با زاویه کشیدن طول
2- استفاده از حالت فنریت بدن در هنگام نشستن چرخ با رینگ عقب
3- وقتی نمیشه نکشید وقتی تو کشیدن طول شک میکنید
 منظورم زمانیه که در جهش هستید میدونید نمیشه تلاش واسه گزاشتن رینگ رو مقصد نکنید چون تیوپ میزنید  و وقتی تیوب بزنید حتما رینگ با لبه برخورد بدی داشته که باعث تاب کله میشه من خودم بارها لبه رینگو روبه داخل تا کردم حتما میگی بگو تریال کار نکن دیگه نه اینتوری نیست چون من خودم وقتی کار میکنم بیشتر به فکر زدن حرکتم تا خراب شدن چرخ ولی بعظیا رو دیدم که اصلا نمیزارن این اتفاق بیوفته هم تمرین میکنن هم احتیات
4- در کشیدن دراپ رینگ فقد تاب کله میگیره  چون دقیقا رینگ عمود به لبه میشه راه حل پیچیده نیست...... لقمه به اندازیه دهن....  خارج از شوخی روی لبهای که متونید در هر 10 بار 7بار بکشید کار کنید بعد که تو هر بیست بار بیستا زدین نوبت افزایش ارتفاعه به میزان 10 تا  12 سانتی متره البته در اوائل کار نه در ارتفاع یک مترو 20 ده سانت  اظافه کنید چون هرچی به رکورد هر حرکت نزدیک میشید رشت حرکت کمتر میشه مثلا دراپ بعد از یه متر  کم  کم میا.......د طول بعد از 2متر.......... بقل بعد از یه متر.......... واسه نیمپا بقلم  بعد از یه متر  
5- زمانی که میخواید از ارتفاع پایین بندازین بهترین روش برای پایین انداختن اینه که بزارید تایر تا جایی که میشه به انتهای لبه برسه بعد منتظر افتادن جلوی چرخ می شید بعد از اینکه گزاشتین چرخ جلو فقد 20 یا 15 سانت بالا تر از چرخ عقب شود خودتون باید به انتهای چرخ برید با دستای کشیدهو زانوهای خم و در همین زمان  که با رها کردن ترمز ویه پدال کوچیک انتهای چرخ رو به زمین میرسونید وبعد از چند لهزه چرخ جلونیز به زمین برخورد میکنه شما در این هنگام باید مقعیت خودتونو رو انتهای چرخ حفظ کنید تا به موچ دست اسیب نرسه بعد هم که .......... حالا توضیح مزایا مزایای این روش در کیفیت پایین انداختن1- از نظر فشار روی تنه چرخه 2- اینکه وقتی شما ارتفاع خودتونو با زمین کمتر می کنید در حقیقت ارتفاع نیز کمتر میشه و وشما هنگام پایین اومدن سرعت کمتری پیدا میکنید وچرخ با سرعت کمتری به زمین میخوره وهمین تور اگهاز دو متر ارتفاع یا230 به پایین بندازین متوجه میشید که من میگم روی مچ دست وگردن  چقدر فشار میاد واینکه اگه چرخو تو ارتفاع سیخ به پایین بندازین یه پدال از زیر پا در میره یا اینکه شما از پشت چرخ میوفتین البته اگه قدرت بدنیه بالیی داشته باشید از پشت نمی یوفتین ولی رینگ صدای  دنگ  میده وشما به عقب چرخ فرو میرید وچرخ تو حالت خرگوشی چند لحظه مکس میکنه که تمام انرژیه پتانسیل رو از چرخ عقب به زمین انتقال بده که واسه یه تریال کار جالب نیست میگن نرم کار نمیکنه طرف البته خودم جزو همون دسته نرم کار نکون هستم بعدم زیاد ارتفاع نزدم مثل بقیه که خوره بشم ولی این اطلاعات هم  در این هد دارم کمو زیاد مارو ببخشید  

del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo