bike trial

bike trial

real trial
bike trial

bike trial

real trial

ترمز روغن قلشو داده بودم

سلام میکنم وشرمندم یه مدتی تلفن خونه قطع بود دیگه به هرحال ببخشید این مقاله که در مورد ترمز روغن بود می خوام واستون بزارم

ولی شرمندم که خودم نه فرصت دارم بسازم نه پولشو ولی خوا ستم به قولی که دادم وفا کنم پس اول از ترمز روغن یکم صحبت می کنم بعدم از لوازم مورد نیاز واسه ساختن ترمز اول اینکه در سیستم های هیدرو لیک اگر اصلا از روی عکسی که می زارم متوجه خواهید شود

خوب حلا که این قسمتو گرفتید می فهمید که چرا ترمز روغن یه همچین قدرتی داره که واسه ما

تریال کارا نیاز میشه تازه بدم میاد از اینایی که این ترمزایی که تو ایران به اسم ترمز روغن می فروشن ترمز روغن هست ولی مال چرخ سایکل نه تریال نه دانهیل حلا از بحث خارج نشیم ماگورا فعلا ترموزیه که تودست تریال کار های اروپاییه از اینا گذشته ترمز سیمی در هنگام گرفتن سیم کش میاد پوسته فشرده میشه تلفا تی که تو تنه چرخ هدر می ره اگر دقت کرده باشید تنه باز میشه که برک بوستر می تونه تو این مورد کمک کنه حالا ترمز روغن شلنگ فشار قوی در هنگامی که روغن با فشار درونش میاد بزرگ نمیشه یعنی نه پوسته ترمز جم میشه نه سیم ترمز کشمیاد ودر قسمت بعدی که تنه باز میشه در تنه های که استاندارد جای ترمز روغن رو دارن تنه در قسمتی که ترمز قرار میگیره برک بوستر روی خود تنه نصب شده وجوش داده شده پس داداش تا اینجا ما ول معطلیم حال چه کنیم؟ من به شخصه دارم کار می کنم درس می خونم تا سر فرصت یه چرخ خوب تریال بخرم حلا اگر می خواد مثل من بی خیال این کارا بشید ولی من نا امیدتون نمی کنم ....

حا لا : مواد مورد نیاز یه سیلندر ترمز عقب پراید با لوازم ترمز عقب در هر لوازم فروشی گیر میاد ولی سیلندر باید گرون باشه اگر میخواد باید دست دوم از این استوکیا گیر بیاریداگه کمی زرنگ باشید لوله هایی هست که داخلش پولیش شده وتراشکار میتونه واستون پیستون شو درست کنه البته به صرفه نسیت یه گاید سوپاپ نیاز دارید که داخل 9.5 میلیمتر باشه که بیشتر ماشینا همینه 206 405و حلا یه پکینگ در هر مغازه ارینگ فروشیی هست واسه این سیلندر می خواید که کوچکترین نوع پکین گیه که کا ربرد داره 10 میلیمتر قطر داره حلا باید سیلندر ترمز عقب پرایدو به دو قسمت مساوی تقسیم کرده ودورشو باید بتراشید هر کدومو یک طرف شو مسدود کنید حلا بالای انها دو سوراخ و دو نازل کوچک روغن نصب کرده مثل عکس که  روی یکی دوتا سوراخ روی دیگری یه سوراخ وحلا ساخت دسته ترمز که میشه از مولد چوبی وبعد رختگری آلمینیوم از روش ساخت حالا اینم عکسی که بشه فهمید قذیه از چه قراره  بعد از ساخت دسته ترمز باید گاید سوپاپ داخل قسمت از دسته قرار بدین بقیه کارا که صلیقه ایه که چطور روی تنه قرارش بدین 

  اینم باید اضافه کنم

موفق باشید

نظرات 2 + ارسال نظر
ایمان پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:53 ب.ظ

سلام
این مطلبت خیلی ردیف بود ولی آدم حوصلش نمیگیره که بره دنبال این کارا که یه سیستم ترمز روغنی(هیدرولیک ) درست کنه و این همه هزینه و وقت که آخرش هم معلوم نیست چی از آب در بیاد!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سایت هم فعلا دچار مشکل شده که قول میدم تا چند روز دیگه
درستش کنم.
این یاسی بلاگ.کام هم که قشنگ حال ما رو گرفت.
دیگه احتمالا هاست و فضا جداگانه می خرم میزنم تنش.
تو تهران یه پسره هست که باباش وارد کننده دوچرخست. واسه تریال سوارای تهرانی هم اون تریال زوو و اکو اورده.
رو هر چرخی هم ۳۰۰-۴۰۰ هزار تومان هم کشیده روش بهشون فروخته.

این هم شماره موبایل منه:۰۹۱۱۹۵۱۸۸۰۵ اگه کاری داشتی sms بزن.

دمت گرم
بای


[ بدون نام ] شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:56 ب.ظ

سلام
وبلاگ جالبی داری.
میشه مطلبی هم برای رنگ امیزی دوچرخه بزاری؟
من میخوام دوچرخمو رنگ کنم کلا ولی هر چی گشتم هیچ روشی پیدا نکردم تو نت. اگر میشه یه کمکی بکن:D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد