X
تبلیغات
رایتل
پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ب.ظ

هکلیه اصول طراحی بر پایه قدرت تحمل تنش بوده اصل اول 

به این ترتیب فاکتور های ساخت من از این تنه  

فاکتور های ساخت  

۱ قدرت تحمل تنش در تراکم بالای تنه  

۲- تراکم تنه 

۳- وزن 

۴- تنه ای که نیاز به بوستر ترمز نداشته باشه 

۵- ترکیب تنه های زوو pitbull زوو piranha و gu tp ۲۰۰۷ 

سمت زجیر چرخه به شکل pitbull و سمت چپ تنه به شکل piranha تقویت شده  

کمتر کردن بی بی رایز.. کمتر کردن طول تنه به نثبت قد خودم  

طول تنه ۱۰۸۰ بی بی رایز ۵۰ میلی متر به علت توجه و نظرات بالای طرف داران وبلاگ که گفته شده بود بی بی رایز رو کم گرفتم ...۵ میلی متر بیشترش کردم وخودم هم زیاد رازی به ۴۵ میلی متر نبودم  

وزنه تنه  با ترازوی دقیق ۲.۲۵۰ گرم

وبعد از نصب زنجیر متوجه شودم که تنه نیاز به زنجیر جم کن نداره که خیلی خوشحالم کرد و تنها نقطه ضعف تنه نیز بر طرف شود  

  

تعدادی عکس از تنه کامل زیپ شده در لینک موجود است 

download link..1

  

------------------------------------------------------------------------------------------- 

 مشکلات تنه قبل........ زیاد روی .. 

از طول تنه گرفته تا  بیرایز  بالا و کمترین مقدار فاصله زنجیر که باعث شده بود که تنه قبلی در یک سری حرکت ها مانور نداشته باشه و  سوار کار را بی تعادل و خسته کنه که در تنه جدید دیگه این مشکل نیست تنه قبل در حرکت های چرخشی دچار مشکل بود در حرکت های که نیاز به بالا کشیدن سر چرخ بدون پدال بود دارای مشکل بود حرکتهایی که با تنه قبلی راحت جواب میداد یکی ساید هاپ بود یکی نیم پا بقل و طول روی جلو و طول روی عقب تا جایی که من وارد بودم یعنی کار کردم ودراپ ضعیفی هم داشت در این تنه هم از طول تنه هم از بی بی سایز زیاد خود داری کردم  و به نظر خودم بهترین چرخی که داشتم بدون هیچ سختی سر چرخ در پایین ترین حالت مونتاژ یعنی بدون حلقه زیر کوپی وبدون یه کرپیه بلند و یا با زاویه بالا  و بدون فرمون رایزر یا شیب دار به راحتی با کوچکترین اشاره بالا میاد  راحت حرکت های چرخشی رو جواب میده مشکلات و عیوب تنه قبلی ناشه از ناپوختگی تفکرات و باورهای غلط از مفاهیم مهندسیه تنه های تریال و زیاده رویه این جانب بوده است 

 

در اخر منتظر نظرات شما هستم میلاد عبدالهی 

لینک یک عکس با کیفیت از چرخ کامل

del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo