bike trial

bike trial

real trial
bike trial

bike trial

real trial

نگو با تانک ۳۰ سانت کمتر از زوو میشه زد

میخوام یه بحث داغ را بندازم خوب چرخ های که بچه های ما باشون کار می کنن وچرخهای که واسه این کار ساخته میشن اگه دستم به جایی میرسد که به شرکت ویوا یا تانک که فکر کنم چرخ فقد واسه ایران میزنن میگفتم بابا این آلمنیوم ها رو حدر ندید به جای اینکه باشون این چرخارو تولید کنید بیاید چرخ رو حساب کتاب بسازید یعنی فرم تنه رو از رو خارجیا کپی کنید کار سختیه هرچند به قول یکی از بچها که گفت اگه بر تایوان میبینی کارخونه این چرخ تو خونس اصلا کارخونه ای در کار نیست پس اگه من پول داشتم چرخ خوب میخریدم... تکلیف ما چیه .. من خودم اگه یه تنه ردیف داشتم روش کم کم لوازم توپ میریختم حتمآ که نباید ترمز روغن باشه من تو عکس هم دیدم که بعضی تریال کارا رو تنه که ترمز روغن میخوره ترمز وی برک انداختن یعنی من از اونا بیشترم نه تریال کار کردنه اینا بحانس حالا یه رینگ دی ام 24 جواب میده یه قامه معمولی جواب میده حالا دو شاخ تو بگو یه دو شاخ اکو 90 دلاره یه فرمون کرپی خوب معمولی جواب میده یه جغت ترمز شیمان یا پرو مکس با برک بوستر جواب میده با یه دوتا دسته ترمز معمولی جواب میده یه رینگ جلو معمولی جواب میده مشکل فقد تنس

خوب اگه کسی که این می خونه میتو نه با شرکت های مثل ویوا تانک یا اورلورد ارطبا تی پیدا کنه به من خبر بده که ایده رو بشون بگم لا اقل کاری کرده باشیم میگن لال از دنیا نری یه اس ام اس یکی از بچه ها داه بود نوشته بود( سلام بر تریال کاران بی وظاعت) کلی به این اس ام اس خندیدم بعد رفتم تو فکر خیلی از اون ماجرا میگزره هنوز تو کفه یه تنه ردیف موندم

گفتم امروز یه بحثی را بندازم واسه کسایی که میگن تو با تانک 30 سانت کم تر بزن از زوو این حرف خیلی حرفه

حالا 30 سا نت اختلا فو واستو شرح میدم اول این عکس یه تنه تانکه 

 

 

من بحثم رو 26 نه رو 20 چون 20 از استاندار زیاد دور نیست فقد وزنش دو کیلو بیشتره و تو ویوا دوشاخ 3 تا 4 سانتی متر بلند تره ولی تو 26 من یه 3 کیلو چرخ از استاندارد دوره به مقدار زیادیم حالت فرم استاندارد نیست حالا از دوشاخ آهنی 2 کیلویی در مقابل دوشاخ 950 گرمی بکنار که تو چرخ تریال هرچی وزن صورت چرخ کمتر باشه بهتر میشه سر چرخو بالا نگهداشت حتی چند گرم حالا میرم رو قسمت اصلی که قبلآ یه اشاره ای بش کرده بودم تو مقاله تنه حالا با دیدن اینا که کشیدم از روی کاغذ عکس گرفتم

 

 

میفهمید چه خبره اول اینکه حتما شنیدید که تنه چرخهای کورسی رو از رو قد واسه کورسی کارا می سازن حلا این واسه ماهم صادقه که هرچی فد کمتر باشه باید تنه از bbrبیشتری برخوردار باشه من که قدم 176 باید از gu tp استفاده کنم ولی neilچون قدش 185 میتونه از adamantکه bbr=+15 می تونه بهتر از من استفاده کنه وحالا چیز دیگه اینه که هرچی طولchain stay length کمتر باشه مثل این میمونه که داری روی تنه وزن کمتری فشار میاری و برای بالا نگه داشتن چرخ انرزی کمتری حدر میدی زمانی هم که می خواید طول بکشید بیشتر میتونید روی چرخ حرکت کششو انجام بدید که در این قسمت جای بحث زیاده شاید دقت کرده باشید که چرا کسایی که با چرخهای تانک یا ویوا کار می کنن یا حتی کامپ بقل کشو از سمتی که پا روی پدال جلو میکششن مثل neilکه از قدیم با زوو بوا کار کرده بقل از سمت پایی میکشه که جلوه ولی همه تریال کار های جدید مثل دیمون واتسون کرجلی البته با بیست بقلو از از پایی که عقبه میکشن حلا علت همون نوع تنه ایه که زیر پای تریال کاره وتریال کار باش عادت میکنه من خودم به مدت زیادی با این مضوع در گیر بودم که تو کلپ کسایی که پا راست بودن میدیدم از چپ بقل میکشن ولی من هرکاری میکردم نمی تونستم و همون لبه هارو با سمت راست راحت میکشیدم من فکر میکن خلیی دیگه چیز ها هست باید بگم هم خیلی نمیخوام مقاله طولانی بشه وهم جای بحث زیاده سرتونو درد نیارم حالا میشه گفت اینهمه تفاوت فقت 30 سانتی متر فرق داره ولا خدا عالمه

این عکسم واسه اینه که متوجه بشید اگه طولchain stay length کمتر باشه وزن کمتری رو شما باید در هنگام بالا بودن چرخ تحمل کنید 

 

 

به این عکسها خوب دقت کنید وبا هم مقایسه کنید

 

 

 اینم چنتا کاتالوگ از چرخهای تریال روز

میشه دانلود کرد 

adamant 

zoo  

gu tp 

 

..... چاکر برو بچه های تریال کار میلاد عبدالهی....... 

نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:10 ب.ظ http://www.esfahan-trial.blogfa.com

داداش ایول با این مقاله هات ...برات آرزوی موفقیت میکنم و این د.ست دارم هرچه زود تر یه تریال عالی بخری و بچسبی به تمرین

ایمان پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:11 ب.ظ

من هم مسل نظر بالا برات آرزوی موفقیت می کنم.

مقاله ی توژی بود از طراحی بدنه ی تریالت حم خیلی حال کردم مخصوصا زوو

من تازه برای خونم ADSL گرفتم تا اون سایتی که می خواستم راه بندازم رو راه بندازم.
فعلا هم دارم پولام رو جمع می کنم واسه هاست و طراحی قالب.
من هم از بدنه های آدامانت بدم میاد ولی تریال زوو لینکس هم خیلی باحاله قیمتش رو هم همین الان از سایت تارتی بایکس.کو.یو کی گرفتم حدود 950.000 تومن بود

من اگه تریال بگیرم اینسپیرد - Inspired میگیرم

می دونستی که من هنوز تریال ندارم؟؟؟ یعنی با تریال بچه های گروه کار می کنم . ولی کل 4 نفر از 6 نفر اعضای ( تریال دار) گروهمون رو تو همه ی حرکت ها می خوابونم.


یه ویدیو ی آموزشی تریال سواری درست کردم که 22 حرکت اصلی تریال رو آموزش میده.

البته تریال سواری که حرکت ها رو میزنه خارجیه و من این فیلمای اموزشیش رو دانلود و میکس کردم.
1 ساعت و نیم فیلمه.
سایتو که راه انداختم تو بخشه فروشگاه اینترنتیش برای فروش میذارم.

برای سایت بخش انجمن هم راه اندازی میکنم.

این هم یه سایت که ویدیو های آنلاین خیلی خیلی توپی داره که اگه نبینی 99% زندگی تریالیت از بین رفته.

www.vimeo.com/tribalchannel

نبینی به جان خودم ضرر کردی.


اگه خواستی 1 فیلم رو از این سایت دانلود کنی باید توش عضو بشی و بعد از وارد شدن با اکانتت تو صفحه ی اون ویدیو سمت راست پایین لینک دانلود فیلم رو با فرمت اصلی و کیفیت اصلی برای دانلود میذاره.

برو حالشو ببر.

ایمان کمالی فر - از تریال سواران شهرستان ساری

حسین اصفهانی دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:57 ب.ظ http://trialsteam.blogfa.com/

سلام داداش خوبی؟ما کوچیکتیم
اگه بخوای اره میاره ولی اکه تنه بگیری یه سری لوازم هم باید بگیری قیمت هم می پرسم بدن یه زنگ یا اس ام اس بزن بهت بدم۰۹۱۲۴۴۷۸۵۸۷

abdollah چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:37 ب.ظ http://www.a-trial.blogfa.com

سلام.
کلی با وبلاگت حال کردم.
کلیپات رو هم دیدم. کارت حرف نداره.
اکه دوست داری منو هم لینک کن.
یه سوال:قد من-۱۷۸ وزنم-۷۲ kg یه تریال 20 ویوا دارم. برا من مناسبه یا 26 بگیرم؟

من خودم ترفدار ۲۶ هستم ولی میل با خودته همه با ۲۶ قویتر کار میکنن ولی توایران همون ۲۰ بهتره چون به استاندارد نزدیک تره اگه پول چرخ خوب نداری میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد