X
تبلیغات
رایتل
دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:59 ب.ظ

میخوام یه بحث داغ را بندازم خوب چرخ های که بچه های ما باشون کار می کنن وچرخهای که واسه این کار ساخته میشن اگه دستم به جایی میرسد که به شرکت ویوا یا تانک که فکر کنم چرخ فقد واسه ایران میزنن میگفتم بابا این آلمنیوم ها رو حدر ندید به جای اینکه باشون این چرخارو تولید کنید بیاید چرخ رو حساب کتاب بسازید یعنی فرم تنه رو از رو خارجیا کپی کنید کار سختیه هرچند به قول یکی از بچها که گفت اگه بر تایوان میبینی کارخونه این چرخ تو خونس اصلا کارخونه ای در کار نیست پس اگه من پول داشتم چرخ خوب میخریدم... تکلیف ما چیه .. من خودم اگه یه تنه ردیف داشتم روش کم کم لوازم توپ میریختم حتمآ که نباید ترمز روغن باشه من تو عکس هم دیدم که بعضی تریال کارا رو تنه که ترمز روغن میخوره ترمز وی برک انداختن یعنی من از اونا بیشترم نه تریال کار کردنه اینا بحانس حالا یه رینگ دی ام 24 جواب میده یه قامه معمولی جواب میده حالا دو شاخ تو بگو یه دو شاخ اکو 90 دلاره یه فرمون کرپی خوب معمولی جواب میده یه جغت ترمز شیمان یا پرو مکس با برک بوستر جواب میده با یه دوتا دسته ترمز معمولی جواب میده یه رینگ جلو معمولی جواب میده مشکل فقد تنس

خوب اگه کسی که این می خونه میتو نه با شرکت های مثل ویوا تانک یا اورلورد ارطبا تی پیدا کنه به من خبر بده که ایده رو بشون بگم لا اقل کاری کرده باشیم میگن لال از دنیا نری یه اس ام اس یکی از بچه ها داه بود نوشته بود( سلام بر تریال کاران بی وظاعت) کلی به این اس ام اس خندیدم بعد رفتم تو فکر خیلی از اون ماجرا میگزره هنوز تو کفه یه تنه ردیف موندم

گفتم امروز یه بحثی را بندازم واسه کسایی که میگن تو با تانک 30 سانت کم تر بزن از زوو این حرف خیلی حرفه

حالا 30 سا نت اختلا فو واستو شرح میدم اول این عکس یه تنه تانکه 

 

 

من بحثم رو 26 نه رو 20 چون 20 از استاندار زیاد دور نیست فقد وزنش دو کیلو بیشتره و تو ویوا دوشاخ 3 تا 4 سانتی متر بلند تره ولی تو 26 من یه 3 کیلو چرخ از استاندارد دوره به مقدار زیادیم حالت فرم استاندارد نیست حالا از دوشاخ آهنی 2 کیلویی در مقابل دوشاخ 950 گرمی بکنار که تو چرخ تریال هرچی وزن صورت چرخ کمتر باشه بهتر میشه سر چرخو بالا نگهداشت حتی چند گرم حالا میرم رو قسمت اصلی که قبلآ یه اشاره ای بش کرده بودم تو مقاله تنه حالا با دیدن اینا که کشیدم از روی کاغذ عکس گرفتم

 

 

میفهمید چه خبره اول اینکه حتما شنیدید که تنه چرخهای کورسی رو از رو قد واسه کورسی کارا می سازن حلا این واسه ماهم صادقه که هرچی فد کمتر باشه باید تنه از bbrبیشتری برخوردار باشه من که قدم 176 باید از gu tp استفاده کنم ولی neilچون قدش 185 میتونه از adamantکه bbr=+15 می تونه بهتر از من استفاده کنه وحالا چیز دیگه اینه که هرچی طولchain stay length کمتر باشه مثل این میمونه که داری روی تنه وزن کمتری فشار میاری و برای بالا نگه داشتن چرخ انرزی کمتری حدر میدی زمانی هم که می خواید طول بکشید بیشتر میتونید روی چرخ حرکت کششو انجام بدید که در این قسمت جای بحث زیاده شاید دقت کرده باشید که چرا کسایی که با چرخهای تانک یا ویوا کار می کنن یا حتی کامپ بقل کشو از سمتی که پا روی پدال جلو میکششن مثل neilکه از قدیم با زوو بوا کار کرده بقل از سمت پایی میکشه که جلوه ولی همه تریال کار های جدید مثل دیمون واتسون کرجلی البته با بیست بقلو از از پایی که عقبه میکشن حلا علت همون نوع تنه ایه که زیر پای تریال کاره وتریال کار باش عادت میکنه من خودم به مدت زیادی با این مضوع در گیر بودم که تو کلپ کسایی که پا راست بودن میدیدم از چپ بقل میکشن ولی من هرکاری میکردم نمی تونستم و همون لبه هارو با سمت راست راحت میکشیدم من فکر میکن خلیی دیگه چیز ها هست باید بگم هم خیلی نمیخوام مقاله طولانی بشه وهم جای بحث زیاده سرتونو درد نیارم حالا میشه گفت اینهمه تفاوت فقت 30 سانتی متر فرق داره ولا خدا عالمه

این عکسم واسه اینه که متوجه بشید اگه طولchain stay length کمتر باشه وزن کمتری رو شما باید در هنگام بالا بودن چرخ تحمل کنید 

 

 

به این عکسها خوب دقت کنید وبا هم مقایسه کنید

 

 

 اینم چنتا کاتالوگ از چرخهای تریال روز

میشه دانلود کرد 

adamant 

zoo  

gu tp 

 

..... چاکر برو بچه های تریال کار میلاد عبدالهی....... 

del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo