bike trial

bike trial

real trial
bike trial

bike trial

real trial

adamant خدا بیا مرزتش

سلام هرچی بشه من میخوام نظرمو بگم از اول از ادامانت خوشم نمی یمد چون  تنه هاش فرم ردیفی نداره

واسه سال 2009 هم که دیگه خودشو فاش کرد اینم عکسش 

 البته تو سایت اکو ۲۶ و ۲۴ از این عکس هست   

طول تنه ۱۰۶۰ بی بی ار ۱۵ طول جای زنجیر ۴۰۰===>بی ادبیه ولی مساوی با ریدن آدامانت

اول که عکسو دیدم شکه شدم ولی بعد گفتم نیل باید خودشو دار بزنه که واسه این چرخ تبلیق می کرده 

 

zoo دو تنه های قدیمیه خودشو  تغیر کوچیکی داده وبه اسم 2009 وارد بازار کرده   

 ZOO PIRANHA 26                                       20  ZOO LYNX

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:38 ق.ظ http://www.stp1.blogfa.com

سلام حال شما خوبه وبلگ عالی دارید

ایمان پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:05 ب.ظ

سلام

من تازه برای خونم ADSL گرفتم تا اون سایتی که می خواستم راه بندازم رو راه بندازم.
فعلا هم دارم پولام رو جمع می کنم واسه هاست و طراحی قالب.
من هم از بدنه های آدامانت بدم میاد ولی تریال زوو لینکس هم خیلی باحاله قیمتش رو هم همین الان از سایت تارتی بایکس.کو.یو کی گرفتم حدود 950.000 تومن بود

من اگه تریال بگیرم اینسپیرد - Inspired میگیرم

می دونستی که من هنوز تریال ندارم؟؟؟ یعنی با تریال بچه های گروه کار می کنم . ولی کل 4 نفر از 6 نفر اعضای ( تریال دار) گروهمون رو تو همه ی حرکت ها می خوابونم.


یه ویدیو ی آموزشی تریال سواری درست کردم که 22 حرکت اصلی تریال رو آموزش میده.

البته تریال سواری که حرکت ها رو میزنه خارجیه و من این فیلمای اموزشیش رو دانلود و میکس کردم.
1 ساعت و نیم فیلمه.
سایتو که راه انداختم تو بخشه فروشگاه اینترنتیش برای فروش میذارم.

برای سایت بخش انجمن هم راه اندازی میکنم.

این هم یه سایت که ویدیو های آنلاین خیلی خیلی توپی داره که اگه نبینی 99% زندگی تریالیت از بین رفته.

www.vimeo.com/tribalchannel

نبینی به جان خودم ضرر کردی.


اگه خواستی 1 فیلم رو از این سایت دانلود کنی باید توش عضو بشی و بعد از وارد شدن با اکانتت تو صفحه ی اون ویدیو سمت راست پایین لینک دانلود فیلم رو با فرمت اصلی و کیفیت اصلی برای دانلود میذاره.

برو حالشو ببر.

ایمان کمالی فر - از تریال سواران شهرستان ساری



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد