bike trial

bike trial

real trial
bike trial

bike trial

real trial

من برگشتم ایندفه با چرخم

با سلام دوباره وتبریک سال 1389 به رفقا  باید بگم که من برگشتم به تریال نه با چرخ خدای اونور آبی با چرخ خدای اینور آبی چرخی که دوست دارم  چرخی که چیزی کم نداره جز یه سوار کار تریال  چرخی که گفتنی ها واسه گفتن داره  چرخی که جواب رکاب زدن  میده چرخی که درد دل منو فهمیده چرخی که..
 سواری  این چرخ عالیه تا  اونجای که خودم فکرشم نمی کردم یه چنین چیزی از آب در بیاد وقتی سوار شدم خودش تو خرگوشی می ایستد نیاز به زور زدن نداره واسه بالا کشیدن سرچرخ  خیلی کمتر نیرو میبره  یکو دو کردن باش مثل آب خوردنه  از اونجا که من بعد از یکسال نه دستم  به فرمون نه پام  به پدال چرخ تریال خورده ولی  طول دراپ وبقلو حتی  راحت تر از قدیم که هروز کار میکردم میکشم رو لبه های نازک که قبلا کار میکردم  هول می شدم ولی با این تنه رو لبه ها تعادل بهتری میشه گرفت وراحت وبا تمرکز میشه زد  یه چند وقت دیگه اینشالا یه چندتا از فیلمارومیکس میکنم  میزارم رو وبلاگ اگر کسی هم خواست اطلاعات در این باره کثب کنه فقد کافیه بگه حتمآ واسش مینویسم یه مقاله هم واسه رینگ نوشتم که  توپ نیست ولی خوب ما نوشتیم اگه خواستین بخونید  یا خوندین نظر پیلیز بدین 

این عکس خود چرخ  و اطلاعات بدنه 

ویدیو مراحل ساخت  

     

تری جی پی  down load......... 980kb 

نظرات 7 + ارسال نظر
علی یحیایی دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:01 ق.ظ http://trial-sari.blogfa.com

آقا میلا خسته نباشی عجب تریالی درست کردی با این که من از ۲۶ خوشم نمیاد ولی دوست دارم با مال تو یه دور بزنم.
امیدوارم تو تست خوب جواب بده و مسابقه تابستون بیاریش اونجا ببینیم.

حسین پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ق.ظ http://www.stp1.blogfa.com

سلام بر دوستان دوچرخه سوار وبلاگ خوبی داری ولی کاش بلوگفا باز کنی چون خیلی پیچیده است
یاشاسین آذربایجان
یاشاسین آذربایجان
یاشاسین آذربایجان
یاشاسین آذربایجان
یاشاسین آذربایجان
یاشاسین آذربایجان
یاشاسین آذربایجان
یاشاسین آذربایجان

عبدل جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 ق.ظ http://a-trial.blogfa.com

سلام.
آقا میلاد چرا به انجمن سر نمیزنی؟ ما مشتاقانه منتظر استفاده از تجربه های شما هستیم.
وبلاگ های دیگتو دیدم. عالی بودن. تو یکی نوشته بودی ۰ تا ۱۰۰ پراید ۱۸ ثانیه. من با پراید خودم (مدل ۸۸) ۹ ماه کار کرده و فابریک کارخونه ۱۴ ثانیه زدم. ۸۵ درصد فشار آوردم بهش.
اون نوشته ی (گاو پاور خیلی عالی بود. کلی خندیدیم).
شاکر آقا میلاد.

حاج مهدی سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:35 ب.ظ

سلام عیدت مبارک
ایول داداش دستتو قربون عالی طراحی کردی سر بزن

عبدل یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:49 ب.ظ http://a-trial.blogfa.com

سلام.
ممنون که سر زدی.
از راهنماییت هم واقعا ممنونم. راست میگی باید چسبید به تمرین و شده تو حیاط خونمون هم روزی ۱ساعت تمرین میکنم. ولی خودرو و قامه تریالم خرابه.
تو که تجربه زیادی داری بهم بگو کدوم راه خوبه؟
خودرو و قامه اکو..
خودرو فابریک ویوا..
توپی کشویی..
و.......

alireza سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:05 ب.ظ

سلام آقا iهادی ..من یه 5-6 سالی هست که تریال کار می کردم.الان هم دیگه خسته شدم ..میخام تریالمو بفروشم اگه مشتری داری بهم زنگ بزن..با قیمت خوبی میفروشم...الان هم دارم میرم دانشگاه..یعنی کنکور دارم و دارم روی یه ماشین کار می کنم که یه چیزه توپی در بیارم..
یه ویوا leopard
سایز 20
رنگ شده
بیشتر لوازم فابریک
سند داره
.
.
.
با قیمت پایینی میفروشم
راستی یه طوقه 36 تایی اضافه هم داره..
به این شماره زنگ بزن 09136023348 علیرضا

تریال یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:55 ق.ظ

انجمن تریال سواران ایران :
trial.downloadina.com
حضور شما موجب افتخار ماست.
منتظر حضور گرمتان هستیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد