bike trial

bike trial

real trial
bike trial

bike trial

real trial

یه دو شاخ بهتر

ساخت یک دو شاخ از دو  دو شاخ یک دو شاخ اکو که از روی رام شکسته یه دو شاخ کنون دال که از روی گلو شکیته با نصب کردن گلو قویه دو شاخ اکو که از رام شکسته روی دو شاخ کنون دال که رام قوی داره میشه یه دو شاخ خوب ساخت به تصاویر دقت کنید  

 

 

 

گلوی اکو رام کنون دال   

 

 

لوله گلو رو که تو عکس میبینید تراش داده شده از نشیمن گاه خودش 2.5 دهم بزرگ تره که با گرم کردن رام با پرس جازده شده و بعد هم جوش کاری شد  

لازم به ذکر دو شاخ مال یکی از دوستان است...

نظرات 3 + ارسال نظر
احسان سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ق.ظ http://biketrial-b13.blogfa.com

پرسش و پاسخ

هدف از راه اندازی این بخش مشاوره در زمینه های مختلف رشته دوچرخه سواری تریال وحل مشکلات تریال سواران است

بازدید کنندگان عزیز در بخش نظرات پرسش های خود را مطرح ودر همین بخش پاسخ های خود را دریافت کنند

امین شاکر چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:58 ب.ظ http://www.TrialBikes.Blogfa.Com

ْآقا خوش بحالت، من اینجا با زدن یه طول دوشاخ ...!
این دوشاخه های کنون دال چیطوری هستن؟ منظورم وزنش؟ مقاومت؟ و قیمت؟

دوشاخی که دیدی مال این جانب نبوده مل آقا میثم بود که شما نمیشناسی و اینکه در حال حازم من با دو شاخ زوو تقویت شوده میشم با دو شاخ کامپ که بینزیره تو دوشاخهای المنیوم
کار میکنه این دوشاخم ابتکاری ساختم ترکبی از گلو دو شاخ اکو ۱۳۰ هزاری با رام دوشاخ کنون دال معروف به هد شک که کمک تو گلو شونه و او نم واسه میثم یه ۲ ماه کار داد بعد هم دو تا دوشاخ شکسته رو با هم ادغام کردم و این شود که تو عکسا دیدی
قیمت دو شاخ کام ۹۰ ۱۰۰۰ با وزن گرم
دو شاخ کنوندل دست دو کمک خراب اگه باشه من سوراق ندارم
۶۰ با وزن ۸۵۰ گرم دو شاخ تانک هم که آهنیه ۱۰ با وزن ۱.۴۵۰ گرم

vahid شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:31 ق.ظ http://vahid1324.blogfa.com

دوست من سلام!
راستش من زیاد با این وی پی ان کار نکردم ولی یه فیلتر شکن دارم جدیده توی وبلاگم هم گذاشتم خواستی بیا دانلود کن سرعت بالایی هم داره.راستی اگه افتخار میدید وبلاگم رو با اسم "دانلود فیلتر شکن "لینک کنید.!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد