bike trial

bike trial

real trial
bike trial

bike trial

real trial

هیچ وقت آدم نبودمو و. نمیشم

 واسه ای داداشمون که گفته بود یه چیز من در مورد تنه آدامانات که خیلی مورد الاقه ای رفیقون هست بگم مگم که  

یک یه مقاله درباره اخرین آدامانت ساخته شده توسط اکو نوشتم تو این کنار وبلاگ لینک تو قسمت یاداشت ها گزاشتم نوشتم آدامان خدا بیامرزتش یعنی که از اون چیزی که بود فاصله گرفتو دیگه مورد قبول من نیست 

ولی واسه مدلهای قدیمی آدامانت بهترین تریال بایک هم از نظر محکمی هم از نظر طراحی حرف نداره و من قبولش دارم لیکن در مدل تنه بلند  

فقد مضو در این قسمته خلاصه میشه که ادامانت ۲۶ دو مدل کوتاه وبلند داره که در مدل کوتاهش تنه  بی بی سایزی معادل ۱۵ میلی متر داره که واسه تریال بایک تو سبک طول رو جلو وطول رو عقب و نیم پا بقل و خود بقل کش خوب جواب نمیده لیکن من به شخصه وپیشنهاد برای خرید یا سواری طرفدار ادامانت آ-یک تنه بلند هستم که دارای ۳۰ به گفته ترتی بایک وخود سازنده بی بی سایز  داره و برای کار عالی و بی نقسه  

حالا دفه دیگه داداش  یه نظر دادی یه ایمیلی یه چیزی هم بزار واسه ارتباط خب من ایگه سوالی هم داشته باشم واس یه ارتباط باشه من مطرح کنم چاکر بچه های تریال کار میلاد ع ب


حد متوسط نه طول تنه 1095 نه 6 بی بی نه 360 فاصله زنجیر   

این بار اینو میسازم

45 بی بی 1080  طول تنه 370 فاصله زنجیر تصاویر چیده شده قطعات جوش نخورده این تنه است 

بعد از برش ۳۷۰ میلی متر فاصله زنجیر 

  

قبل از  برش کاری  ۴۱۵ میلی متر فاصله زنجیر 

نظرات 6 + ارسال نظر
ایمان دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ب.ظ http://hbs-trial.blogfa.com

سلام آقا میلاد
دمت گرم
هر 2 مقاله رو خوندم
من یه ویوا لیوپارد داشتم که همه ی قطعاتش رو فروختم الانم تنه و دو شاخش مونده. (سایز 20 ) اگه بخوام یه تنه ردیف از روش بسازیم چقدر خرجشه؟ ( بیشتر واسه دونستن می خوام. چون نمایندگی مانتی رو گرفتیم و جزو تیم مانتی ایران شدم باید با مانتی کار کنم)
این تنه جدیده هم خیلی شبیه راکمن شده.
به وبم هم یه سر بزن.

احسان سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:40 ق.ظ http://biketrial-b13.blogfa.com

اگه توی بحثامون به ما مشاوره فنی بدی برای ما مایه افتخاره

احسان چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 ب.ظ http://biketrial-b13.blogfa.com

چون شما سر رشته خوبی از مسایل فنی تریال داری پس بیزحمت یه سری مقالات فنی مثلا تنه های جدید مشکلات وکم و کاستی های این تنه ها مسایل فنی مثل آلیاز ها فرقشون با هم و هرچی که به نظرت میرسه برای من بفرست
متشکرم
منتظرم

احسان چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:39 ب.ظ http://biketrial-b13.blogfa.com

این تنه جدیدت رو عکس از دوچرخه یا تنه کاملش بزار تو وبلاگت

احسان پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:02 ق.ظ http://biketrial-b13.blogfa.com

مثلا در مورد اینکه چرا هیچ شرکتی اوج تکنولو٫ی استفاده نمیکنه
چرایه تنه کامل نمیسازند
چرا مارو همیشه تو یه قسمت از دوچرخه لنگ مزارند مثلا ترمزی اریه نمیدن که کامل باشه اگر هم هست خیلی گرون هست

مصطفی bax0811 شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 ب.ظ

آقا جون تغصیر خودت نیست کارت درسته
من هم سررشته ای از مسایل فنی در حد متوسط (بعضی وقتها یکم بیشتر )دارم
نظرت رو در مورد تنه آدامانت دوست دارم بدونم(خیلی خیلی منتظرم) من خیلی قبولش دارم فقط یکمی سنگینه

اگه سوالی درمورد دوچرخه وتعمیراتش داشتی و نتونستی جوابشو پیدا کنی بنده حقیر شاید (شاید)جوابشو بلدباشم
خیلی خیلی سایت باحالی داری
ازاین کارا بازم بکن
ممنون و متشکرموسپاس فراوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد